Mykonos Tour - Your compass for Mykonos Island
Greek
English
Ξενοδοχεία
Ενοικιάσεις Αυτοκινήτων
Κυκλάδες
Bars Clubs
Μύκονος Live
Μύκονος Gay bars
Εστιατόρια
Μύκονος Αγορά
Ομορφιά, Fitness και Sport
Γρήγορο Φαγητό
Σινεμά Μαντώ
Μύκονος Παραλίες
Αξιοθέατα
Μύκονος Videos
Φωτογραφίες
Μουσεία
Εκκλησίες
Μύκονος Χάρτης
Επαγγελματικός Κατάλογος
Γενικές πληροφορίες
Τοπικά Προϊοντα
Βιογραφίες
Μύκονος Νέα
Τα Σχόλια σας
Εορτολόγιο
Μύκονος Ιστορία
Ακίνητα Κτηματομεσιτικά
Υπηρεσίες
Σύνδεσμοι links
MykonosTour.gr
Μύκονος Αναζήτηση
Προφίλ
Βάλτε link
Επικοινωνία
Δήλωση Απορρήτου
Όροι Χρήσης
MykonosTour / Μύκονος Νέα / Η Φάνη Πάλλη Πετραλιά εγκαινίασε το ελληνικό περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο

Η Φάνη Πάλλη Πετραλιά εγκαινίασε το ελληνικό περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο

Η Φάνη Πάλλη Πετραλιά εγκαινίασε το ελληνικό περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο08/03/2007

Με το κάλεσμα για ένα «νέο ξεκίνημα» της τουριστικής ανάπτυξης της Ελλάδας και την ενεργό συμβολή στη διαμόρφωση μιας ακόμη περισσότερο βελτιωμένης εικόνας στο εξωτερικό, εγκαινίασε η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά το ελληνικό περίπτερο στη Διεθνή Εκθεση Τουρισμού (ΙΤΒ) του Βερολίνου, που άνοιξε τις πύλες της για τους επαγγελματίες του κλάδου και τον Τύπο.

Το ελληνικό περίπτερο, στο οποίο συστεγάζονται 70 και πλέον συνεκθέτες - πέραν του ΕΟΤ - ο χώρος μοιράζεται σε καλαίσθητα «σταντς» για την επίσημη εκπροσώπηση ελληνικών περιφερειών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, ταξιδιωτικών γραφείων, ειδικών προορισμών κλπ. από όλη σχεδόν την Ελλάδα - αποτελεί φέτος μία εξαιρετικά ευπρόσωπη παρουσία που διακρίνεται για τη λιτότητα και τη λειτουργικότητά του.

Η υπουργός, απευθυνόμενη σε ένα αποκλειστικά σχεδόν ελληνικό ακροατήριο, στάθηκε ιδιαίτερα στο περιεχόμενο της γενικότερης διαφημιστικής εκστρατείας με κεντρικό μήνυμα «Ελλάδα - Ανακάλυψε τις αισθήσεις σου» - «Explore Your Senses In Greece» και της γερμανικής της παραλλαγής «Entdecke Deine Sinne in Griechenland» - και στη σημασία της στοχευμένης πλέον διαφήμισης στη Γερμανία, που αποτελεί μία παραδοσιακή αλλά και δυναμική τουριστική αγορά. Η υπουργός αναφέρθηκε συγκεκριμένα στο «μπαράζ» των διαφημιστικών καταχωρήσεων που καταγράφεται τους τελευταίους μήνες σε ειδικά και γενικότερου ενδιαφέροντος γερμανικά έντυπα, καθώς και σε ειδικές μορφές παρουσίασης της Ελλάδας ως προορισμού, σε τρένα και επιλεγμένους σιδηροδρομικούς σταθμούς, όπως της Φρανκφούρτης, του Μονάχου και της Στουργκάρδης. «Η Ελλάδα είναι εμπειρία», είπε η υπουργός.

Η κα Πετραλιά επέμεινε στην οικονομική πτυχή της διαφημιστικής εκστρατείας - η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται ότι θα αγγίξει τα 5 εκατομμύρια ευρώ για τη Γερμανία - τονίζοντας την ανταποδοτικότητα της δαπάνης προς όφελος του ελληνικού τουρισμού. «Κάθε ευρώ που ξοδεύουμε για τη διαφήμιση της χώρας μας, επιστρέφει στη χώρα μας» είπε. Η υπουργός διατύπωσε ως προγραμματικού χαρακτήρα στόχο το να καταστεί η Ελλάδα τόπος τουριστικού προορισμού και τους δώδεκα μήνες χρόνου.

Στο πλαίσιο της επίσκεψής της στο Βερολίνο, η κυρία  Πετραλιά, θα έχει διαδοχικές συναντήσεις με ανώτατα στελέχη των μεγάλων Tour Operators, όπως «Τhomas Cook» και «TUI»,  αλλά και ειδικευμένων για την Ελλάδα μικρότερων ταξιδιωτικών οργανισμών, όπως το «Attika Reisen

walking-greece.ana-mpa.gr

MykonosTour Page ID: 207

Σχετικές σελίδες

 
Copyright © 2007-2020 - MykonosTour - George Nazos All rights reserved.
Created & Hosted by Vistoweb